Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι Graphcom Demo Days ’18


Με μεγάλη επιτυχία έπεσε η αυλαία των Graphcom Demo Days ’18. Το επιχειρηματικό τριήμερο που πραγματοποιήθηκε το διάστημα 11 – 13 Μαΐου στο ξενοδοχείο Nikopolis στη Θεσσαλονίκη ήταν αφιερωμένο στον ευρύτερο χώρο των γραφικών τεχνών, τη συσκευασία, το φινίρισμα, τις επιγραφές και τη διακόσμηση. Κατά τη διάρκειά του διεξήχθη Συμπόσιο για τις τάσεις στη Βαλκανική Αγορά των Εκτυπώσεων και live επιδείξεις μηχανημάτων.

Πάνω από 257 άτομα και 170 επιχειρήσεις από όλη την Ελλάδα και τα Βαλκάνια έδωσαν το παρόν στην εκδήλωση. Σε ένα ειδικά διαμορφωμένο περιβάλλον όπου κυριαρχούσαν οι εφαρμογές, οι επισκέπτες είχαν την εμπειρία ενσωμάτωσης της customized παραγωγής σε δωμάτια ξενοδοχείων ή χώρους καφέ. Τα πάντα στο χώρο, από τους τοίχους, τις ταπετσαρίες και τα κάδρα έως τις κουρτίνες και τα μενού ήταν αποτέλεσμα ψηφιακής εκτύπωσης ή φινιρίσματος με τεχνολογίες και σε υλικά που εμπορεύεται η εταιρία.

Η ατζέντα του παράλληλου Συμποσίου, που πραγματοποιήθηκε σε ξεχωριστή συνεδριακή αίθουσα, περιλάμβανε τρεις ειδικές θεματικές ενότητες: Χαρτοκιβώτιο & συσκευασία οντουλέ, μεταξοτυπία, Φινίρισμα & προστιθέμενη αξία, Εσωτερική διακόσμηση & εκτύπωση Large Format. Οι θεματικές καλύφθηκαν από διακεκριμένους Έλληνες & ξένους ομιλητές και ειδικούς του κλάδου, μεταξύ των οποίων οι κ. κ. Chris Jordan, ανεξάρτητος σύμβουλος εκτυπώσεων (ex Heidelberg, EFI), Αργυρώ Καρκαζή της Koskinidis S.A., Βασίλης Έξαρχος, CEO της Dunapack Viokyt Packaging S.A., Αναστάσιος Πολίτης (Αντιπρόεδρος HELGRAMED), Γεώργιος Βεκίνης (Ε.Κ.Ε.Φ.Ε. "ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ"), Αναστασία Τζάνε (διακοσμήτρια).

Συντονιστής και κεντρικός ομιλητής είναι ο κ. Lucien Moons, business innovation keynote speaker & workshop animator, ειδικός σε στρατηγικές καινοτομίας, disruptive technology & innovation culture. Στην ομιλία του επικεντρώθηκε στην έννοια της καινοτομίας, ενώ ανέλυσε εργαλεία και πρακτικές για το πώς μπορεί ο επαγγελματίας να σπάσει το μοντέλο «You are too expensive».

Στελέχη-εκπρόσωποι των εταιριών MGI, Konica Minolta Business Solution Europe, HP Inc. ήταν μεταξύ των ομιλητών, όπως και πελάτες/επιχειρήσεις που μοιράστηκαν στις ομιλίες τους success stories με τις λύσεις των παραπάνω εταιριών: οι κ.κ. Παναγιώτης Μπίτας της Hellas Digital, Θεόδωρος Σκαγιάς (SKAG) και Λίνα Καραγεώργη της Bizart Galleries S.A.
Ζωντανές επιδείξεις συστημάτων.

Η σύμπραξη με την Konica Minolta είχε ως αποτέλεσμα ένα ενισχυμένο χαρτοφυλάκιο λύσεων εκτύπωσης & φινιρίσματος με κορυφαία την τεχνολογική καινοτομία JETVARNISH 3DS & IFOILS της MGI που προσφέρει μοναδικά αποτελέσματα φινιρίσματος/ ωραιοποίησης εντύπου & συσκευασίας, το ψηφιακό πιεστήριο φύλλου MGI Meteor Unlimited Colors για in-line εκτύπωση και χρυσοτυπία χωρίς κλισέ και τη mid-range λύση ψηφιακής παραγωγής ετικέτας bizhub Press C71cf.

Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τη διαδικασία μιας dye sublimation παραγωγής με τον συνδυασμό εκτυπωτικού ΟΚΙ και της καλάνδρας θερμομεταφοράς GRX Green. Σε ξεχωριστή Sign area οι ενδιαφερόμενοι επιγραφοποιοί και ψηφιακοί εκτυπωτές βρήκαν μια πληθώρα λύσεων φινιρίσματος & αυτοματισμού από τη Flexa. Ακόμα, ο Xante ENPRESS, ένα νέο μοντέλο laser εκτυπωτή για βαρύ χαρτί & φακέλους με ανώτερη ποιότητα εκτύπωσης στα 4800dpi, έκανε το ντεμπούτο του στην εκδήλωση.

Συμπερασματικά

Η GRAPHCOM επιβεβαίωσε για μια ακόμα φορά τη συνέπειά της στις βασικές αρχές της στρατηγικής της, που είναι η καινοτομία και η εξωστρέφεια. Το ερώτημα της επιλογής της Θεσσαλονίκης για τη διεξαγωγή της εκδήλωσης απάντησε ο κ. Βασίλης Αντωνόπουλος, Γενικός Διευθυντής της GRAPHCOM στην ομιλία του: «Μεγάλο μέρος των παραγόμενων αγροτικών αλλά και τυποποιημένων προϊόντων προέρχεται από τη Βόρεια Ελλάδα. Παραγωγικές μονάδες, πολύ σύγχρονες και ανταγωνιστικές, σε σημαντικούς τομείς όπως η επεξεργασία χαρτιού, η συσκευασία, ο τουρισμός κ.α. βρίσκονται στη Βόρεια Ελλάδα. Επιπλέον η Θεσσαλονίκη είναι η γέφυρα της Ελλάδας με τα Βαλκάνια. Η ανάπτυξη της αγοράς είναι συνδεδεμένη με την καινοτομία και η Βόρεια Ελλάδα μπορεί να πρωτοστατήσει σε αυτήν».

Πέραν αυτών, οι Graphcom Demo Days ’18 έφεραν κοντά ανθρώπους κι εταιρείες από διαφορετικά σημεία της Ελλάδας και των Βαλκανίων. Οι παρευρισκόμενοι είχαν τη δυνατότητα να γνωριστούν μεταξύ τους, να ανταλλάξουν εντυπώσεις γύρω από το τριήμερο και να συζητήσουν για τις ευκαιρίες ανάπτυξης στην αγορά τους. Με αυτόν τον τρόπο, προωθήθηκε ο διάλογος κι η όλη ανταλλαγή απόψεων κι εμπειριών που αυτός συνεπάγεται.

Η GRAPHCOM ανανεώνει το ραντεβού της με τους επαγγελματίες των εκτυπώσεων στην έκθεση Syskevasia ’18 τον Οκτώβριο στο Metropolitan Expo (Αθήνα).









Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι Graphcom Demo Days ’18 Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι Graphcom Demo Days ’18 Reviewed by Διονυσία Γιώργη on 4:46:00 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

AdSense

Από το Blogger.