Κρίση ειλικρίνειας

Nintendork by brentondoherty
Σκοπός της “Οπτικής Επικοινωνίας” είναι η μετάδοση μηνυμάτων κατανοητών από το ευρύ κοινό. Ο σκοπός αυτός επιτυγχάνεται μέσω της ορθής χρήσης εικαστικών, σχεδιαστικών και φωτογραφικών στοιχείων, και του κατάλληλου τυπογραφικού χειρισμού της λεκτικής πληροφορίας. Τι γίνεται όμως όταν η λεκτική πληροφορία αλλάζει; Δείτε παρακάτω κάποια από τα πιο γνωστά μας προϊόντα σε… κρίση ειλικρίνειας.

Deadly water by underworth

Chemy-Cola by miguel1900

Family Argument by StMark

Headache Beer By davidowens

fastbar steward by wd83pizza

Πηγή εικόνων: www.worth1000.com

Κρίση ειλικρίνειας Κρίση ειλικρίνειας Reviewed by Διονυσία Γιώργη on 1:38:00 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.